string(1) "0"

Αγόρασε τώρα- πλήρωσε αργότερα με την Klarna.
Μέχρι 3 δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα!

Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ (για το e-Shop)

Αλλαγή μεγέθους δωρεάν και στην πόρτα σας!

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία τιμολόγησής του με τους δύο παρακάτω τρόπους:

 

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

 

Σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα Alouette  με την επίδειξη της απόδειξης ή της κάρτας αλλαγής.

Αλλαγές γίνονται δεκτές σε όλα τα καταστήματα Alouette που αναγράφονται στην ενότητα Καταστήματα, εκτός από τα πολυκαταστήματα (AtticaNotos Galleries) και το κατάστημα Alouette στο πολυκατάστημα Πολιτικός στη Λαμία.

Ειδικά για τα προϊόντα τα οποία ανήκουν στην κατηγορία «OUTLET» σας προτείνουμε να απευθυνθείτε αντίστοιχα σε κάποιο από τα καταστήματα OUTLET.

 

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΣΩ E-SHOP

 

Διαδικασία:

  • Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211-1057760 και μας ενημερώνετε για τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστρέψετε και με ποιους κωδικούς επιθυμείτε να τα αντικαταστήσετε. 

  • Συσκευάζετε τα προϊόντα, είτε στην κούτα Alouette που τα παραλάβατε, είτε σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία που θα εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα θα φτάσουν στην εταιρία χωρίς φθορές. 

  • ΔΕΝ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΤΟ ΔΕΜΑ, αλλά αναμένετε το courier με το νέο δέμα (που ήδη έχουμε συνεννοηθεί τηλεφωνικά ότι θα παραλάβετε) για να πραγματοποιήσετε την ανταλλαγή (δηλαδή δίνετε το παλιό δέμα και παραλαμβάνετε το νέο).

  • Η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με την υπηρεσία BOX NOW, σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών του eshop τηλεφωνικά στο 211-1057760.

** Η πρώτη αλλαγή σε μέγεθος είναι ΔΩΡΕΑΝ (το κόστος των μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει την Εταιρία).  

** Στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή κωδικού, δηλαδή να πάρετε κάποιο διαφορετικό προϊόν, επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς 6€

** Στην περίπτωση που προκύψει διαφορά υπολοίπου, μπορεί να μείνει πιστωτικό υπόλοιπο στο λογαριασμό σας, ή να μας κάνετε την εξόφληση με αντικαταβολή ή με κατάθεση.
** Στις αλλαγές δεν γίνεται συσκευασία δώρου


 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (για το e-Shop)

 

Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε την ηλεκτρονική παραγγελία σας και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης.

 

Διαδικασία:

  • Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά για να μας ενημερώσετε για την επιστροφή σας και τους λόγους που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

  • Συνεννοούμαστε για τον τρόπο που θα γίνει η επιστροφή του δέματος. Μπορούμε να στείλουμε εμείς courier και να επιβαρυνθείτε 4€ για τα μεταφορικά έξοδα ή μπορείτε να κάνετε την αποστολή με courier της επιλογής σας, πάλι με δικά σας μεταφορικά έξοδα.

  • Εντός 5 ημερών από την ημέρα παράδοσης του δέματος στην εταιρία, θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας στο ακέραιο.

** Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του δέματος προς την εταιρία στις περιπτώσεις υπαναχώρησης από την αγορά, επιβαρύνουν πάντοτε τον πελάτη.

 

 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Οι παρακάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους προκειμένου να γίνει αποδεκτή η επιστροφή/αλλαγή  της παραγγελίας.  Διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχτούμε επιστροφές προϊόντων που δεν συμφωνούν με τους Όρους Αλλαγών και Επιστροφών  που αναγράφονται παρακάτω.

 

  • Η αίτηση αλλαγής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 30 ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη ή στην κάρτα αλλαγής.

    * Η αίτηση υπαναχώρησης από την παραγγελία με σκοπό την επιστροφή χρημάτων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 15 ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη ή στην κάρτα αλλαγής 

  •  Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς, λερώματα και κατάλληλα για επαναπώληση.

  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να φέρουν όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχαν κατά την αγορά τους καθώς και τη συσκευασία που τα συνόδευε.

  • Προηγείται πάντα τηλεφωνική επικοινωνία με το Alouette e-shop στο 211-1057760

 

 ** Όταν παραλάβετε τα προϊόντα, αναγνωρίζουμε ότι θα δοκιμαστούν για να επιβεβαιώσετε ότι ικανοποιούν τις προσδοκίες σας. Επειδή κάποια από τα προϊόντα έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα,  σας παρακαλούμε να φοράτε πάντα εσώρουχα κατά τη δοκιμή τους.

 ** Εφ' όσον το προϊόν και η διαδικασία επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα στη εταιρία και να τα ανταλλάξετε με άλλα, ή να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων.

 ** Σε περίπτωση μη τήρησης των αναγραφόμενων όρων, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή σας.

** Η Alouette δεν ευθύνεται για εμπορεύματα που χάνονται κατά την επιστροφή εάν η αποστολή έχει γίνει με courier δική σας επιλογής. Οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς τη Alouette, βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον Πελάτη.

 

 

ΚΥΠΡΟΣ:

 

Επιστροφές/Αλλαγές Παραγγελιών από την Κύπρο

> Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε όλα ή ορισμένα από τα προϊόντα της παραγγελίας που παραλάβατε εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών με επιβάρυνση των μεταφορικών της επιστροφής 6€.

> Στη περίπτωση αποστολής νέας παραγγελίας η χρέωση είναι 6€.

> Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

> Η επιστροφή χρημάτων ή η αποστολή της νέας παραγγελίας θα γίνονται μόνο μετά την παραλαβή του προϊόντος επιστροφής και εφόσον αυτό έχει επιβεβαιωθεί πως βρίσκεται στην αρχική τους κατάσταση.

 

Η διαδικασία επιστροφής που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:

1. Οι παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω του eshop εξυπηρετούνται στην αλλαγή τους αποκλειστικά και μόνο μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου, καλώντας στο τηλέφωνο: 211 1057760 (Δευτ. - Παρ.: 9.00 – 17.30) 

2. Συσκευάζετε τα προϊόντα ή το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία ή σε οποιοδήποτε άλλο ασφαλές πακέτο.  

Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Τοποθετείτε στο εσωτερικό του δέματος την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής.

 

Με εκτίμηση,

Τμήμα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Αγορών